پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

سایت تخصصی طراحی سایت و برنامه نویسی

مزیت‌های سیستم عامل اندروید

۳۶ بازديد

یکی از مزیت‌های متن باز بودن اندروید این است که تمام کاربران و توسعه‌دهنده‌ها در سراسر دنیا می‌توانند از سورس آن استفاده کنند و در ارتقاء بخشیدن این برنامه به دیگر برنامه‌نویس‌ها کمک کنند. یکی دیگر از مزیت‌های متن باز بودن اندروید این است که باعث شده تا فقط از آن در سیستم عامل گوشی های لمسی و هوشمند استفاده نشود و در دیگر دستگاه‌های دیگر مانند تبلت‌ها، ساعت‌ها، تلویزیون‌ها، یخچال‌ها و دیگر دستگاه‌های هوشمند هم استفاده شود که این نشان از انعطاف‌پذیری برنامه نویسی اندروید است.

مزیت انعطاف پذیری این سیستم عامل باعث شده تا برنامه‌نویس‌ها خیلی سریع تر و راحت‌تر بتوانند اپلیکیشن‌های خودشان را توسعه دهند تا به این وسیله بتوانند از تمام ویژگی‌ها و توان یک گوشی هوشمند بهره کافی را ببرند. انعطاف‌پذیری به این معنا است که سازنده‌ها، توسعه‌دهنده‌ها و برنامه‌نویس‌ها هم این توانایی را دارند که تغییراتی در برنامه اصلی ایجاد کنند و همچنین اینکه سیستم عامل اندروید هیچ محدودیتی را برای کاربران به هنگام شخصی‌سازی برنامه‌ها ایجاد نمی‌کند.

با تعاریفی که از زبان برنامه نویسی اندروید به شما ارائه شد باید عنوان کرد که ساخت نرم افزار با این زبان برنامه نویسی ساده و راحت نخواهد بود و در برخی موارد برای تبدیل یک ایده به یک برنامه می‌بایست کدنویسی و طراحی‌های خاصی را انجام داد. بنابراین باید برنامه نویسی مختلفی از جمله جاوا، سی شارپ و کاتلین را یاد بگیرید تا بتوانید نرم افزارهای اندرویدی را ایجاد کنید. اما در این بین بهترین زبان برای توسعه این نرم افزارها، زبان برنامه نویسی جاوا و کاتلین است چرا که این دو برنامه توسط شرکت گوگل به عنوان زبان های رسمی توسعه اپلیکیشن های اندروید معرفی شده است.

شبیه ساز ios برای اندروید

دنبال بهترین برنامه های شبیه ساز آی او اس برای اندروید می گردید؟ پس به مطلب امروز ما خیلی خوش آمدید! ما قرار است امروز چند تا از بهترین برنامه های شبیه ساز آی او اس برای اندروید را به شما معرفی کنیم. در ضمن لینک دانلود این برنامه ها را هم در اختیار شما می گذاریم تا خیلی راحت و سریع آنها را روی گوشی تان نصب کنید.

مطلب ما شامل 6 اپلیکیشن برتر شبیه ساز آی او اس برای سیستم عامل اندروید است که به شما امکان می دهند از برنامه ها و بازی های آی او اس در دستگاه اندرویدی خودتان استفاده کنید. این نرم افزارها بسیار ساده هستند و کاربرد آسانی هم دارند. ضمنا هیچ کدام از این برنامه ها را نمی توانید در گوگل پلی استور پیدا کنید.

واقعیت این است که همه ما توانایی خرید گوشی های آیفون را نداریم و مسلما در حالت عادی نمی توانیم از برنامه ها و بازی هایی که برای سیستم عامل آی او اس طراحی شده در گوشی اندرویدی مان استفاده کنیم. اما اصلا جای نگرانی نیست! با داشتن یک برنامه شبیه ساز خوب، به راحتی می توانید این مشکل را دور بزنید!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.