پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

سایت تخصصی طراحی سایت و برنامه نویسی

وب سایت‌های معروف که با وردپرس ساخته شده‌اند کدام اند؟

۲۹ بازديد


وب سایت‌های معروف فارسی که با وردپرس ساخته شده‌اند کدام اند؟

وب سایت‌های فارسی ساخته شده با وردپرس بسیارند. در اینجا صرفاً به چند نمونه از این وب سایت‌ها اشاره می‌کنیم:

  • یاس دانلود: یکی از معروف‌ترین وبسایت‌های فارسی در زمینه‌ی دانلود بازی، نرم‌افزار، آموزش و… است که رتبه‌ی 117 الکسا را در میان سایت‌های ایرانی از آن خود کرده است. این وبسایت بر مبنای وردپرس ایجاد شده است که این نشانگر توان بالای وردپرس در ایجاد سایت‌هایی است که روزانه ترافیک بالایی در آن‌ها رد و بدل می‌شود. وبسایت های دانلودها و دانلود فارسی نیز سایت‌هایی مشابه یاس دانلود هستند که بر مبنای وردپرس طراحی شده‌اند و روزانه ترافیک بالایی در آن‌ها رد و بدل می‌شود.
  • راستچین: وب سایت راست چین با رتبه‌ی 34 الکسا، از اولین فروشگاه‌های اینترنتی است که در آن می‌توانید انواع قالب و افزونه‌ی وردپرس، جوملا، قالب‌های HTML و… را خریداری کنید.
  • دیجیاتو: اگر به حوزه‌ی تکنولوژی علاقمند هستید، حتماً دیجیاتو را می‌شناسید. این وبسایت/وبلاگ خبری که دارای رتبه‌ی 98 الکسا در میان وبسایت‌های فارسی است، یکی از بروزترین وبسایت‌های فارسی در زمینه‌ی اخبار مربوط به تکنولوژی است.
  • دیجی کالا مگ: قطعاً بزرگترین وبسایت فروشگاهی ایران، دیجی کالا را می‌شناسید! مجله‌ی دیجی کالا، تحت عنوان دیجی کالا مگ، که رتبه‌ی سوم الکسا را از آن خود کرده‌است، یکی از فراوان نمونه‌های وبسایت‌های موفقی است که با استفاده از وردپرس ساخته شده‌اند.

وب سایت‌های معروف انگلیسی که با وردپرس ساخته شده‌اند کدام اند؟

می‌توان لیست بلندبالایی از وبسایت‌های موفق انگلیسی زبان که بر پایه‌ی وردپرس ساخته شده‌اند تهیه کرد؛ امّا در این قسمت فقط به چهار نمونه از این وبسایت‌ها اشاره می‌کنیم:

  • وب سایت کاخ سفید: برای پی بردن به قدرت وردپرس، همین کافی است که بدانید و سایت رسمی دولت آمریکا و کاخ سفید، با استفاده از آن ساخته شده ‌است.
  • مایکروسافت: وبلاگ سایت رسمی مایکروسافت با استفاده از وردپرس طراحی شده است. همچنین مایکروسافت برای بلاگ محصولات پرطرفدارش چون ویندوز و اسکایپ، از این سیستم مدیریت محتوا بهره گرفته است.
  • رولینگ استونز: اگر اهل موسیقی راک باشید، قطعاً گروه بزرگ رولینگ استونز را می‌شناسید. جالب است بدانید که این گروه محبوب انگلیسی، وردپرس را برای ساخت وبسایتشان انتخاب کرده‌اند.
  • نیویورکر: وقتی مجله خبری بزرگ نیویورکر از وردپرس برای وب سایت خود استفاده می‌کند، دور از ذهن نیست که اولین انتخاب افراد برای ایجاد سایت‌های خبری، استفاده از وردپرس باشد.

اگر می خواهید صفحات خاصی از یک سایت را دانلود کنید

اگر می خواهید به صفحات خاصی از یک وب سایت به صورت آفلاین دسترسی داشته باشید، مرورگرتان خیلی راحت این کار را برای شما انجام می دهد. شما می توانید کل صفحه را با تمام اجزای آن دانلود کنید و بعد آن را دوباره به صورت آفلاین در مرورگرتان مرور کنید.

در ادامه نحوه انجام این کار را توضیح می دهیم:

در رایانه های شخصی

برای دانلود صفحات خاصی از یک وب سایت در ویندوز، مک و لینوکس، همان موقع که با مرورگرتان مشغو بازدید از صفحه سایت هستید، کلیدهای Ctrl + S را روی صفحه کلیدتان فشار بدهید. فرقی نمی کند از چه مرورگری استفاده کنید، فقط این کلیدها را فشار بدهید تا کادر “Save page” ظاهر شود. بعد می توانید صفحه سایت را هر جایی که دلتان خواست ذخیره کنید. دانلود وب سایت برای استفاده آفلاین

به این ترتیب، این صفحه به صورت یک فایل HTML و یک پوشه حاوی تمام داده ها ذخیره خواهد شد. شما می توانید هر زمان که به اینترنت دسترسی نداشتید فایل HTML را باز و به صفحه ذخیره شده سایت مورد نظرتان بروید.سایت بازی آنلاین کودکانه رایگان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.