پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

سایت تخصصی طراحی سایت و برنامه نویسی

چه وب سایت‌هایی را می‌توان با وردپرس ایجاد کرد؟

۳۰ بازديد

بهترین سایت‌ها از وردپرس استفاده می‌کنند! اگر چه وردپرس در ابتدا برای ساخت سایت‌ های وبلاگی و خبری ایجاد شده بود، امروزه دیگر می‌توان هر نوع وب سایتی را با آن ایجاد کرد. قالب‌ها و افزونه‌های کاربردی وردپرس به قدری فراوان و متنوع هستند که تمام نیازهای شما را برای خلق صفحات وب پاسخ دهند. در پایین به برخی از انواع وب سایت‌هایی که می‌توان آن‌ها را با وردپرس ساخت اشاره می‌کنیم:

  • وبلاگ: وبلاگ‌ها، سایت‌هایی هستند که از آن‌ها برای انتشار منظم مقالات و تصاویر استفاده می‌شود. وبلاگ‌ها می‌توانند موضوعات مختلفی داشته ‌باشند اما مهم‌ترین ویژگی همه‌ی بلاگ‌ها این است که مرتب در آن‌ها مطالب و مقالات جدید بارگذاری می‌شود.
  • فروشگاه اینترنتی: اگر قصد دارید خدمات یا محصولات خود را در اینترنت بفروشید، وردپرس این امکان را به راحتی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با نصب یک افزونه وردپرس فروشگاهی، سایت وردپرسی خود را تبدیل به یک فروشگاه وردپرسی کنید.  البته می توناید آموزش جامع راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس را مطالعه کنید.
  • وب سایت شرکتی: داشتن یک وب سایت برای معرفی کسب و کارتان می‌تواند کسب و کار شما را گسترش داده و آن را به افراد زیادی معرفی کند. وب سایت‌های شرکتی که معمولاً از چند صفحه برای معرفی کسب و کارها تشکیل می‌شوند، به راحتی با وردپرس قابل ایجاد شدن هستند. قالب های شرکتی وردپرس مناسب راه اندازی وب سایت برای کسب و کار و شرکت شما هستند.
  • وب سایت نمونه‌کار: می‌خواهید توانایی‌های خود را در زمینه‌ی طراحی گرافیک، هنر، برنامه‌نویسی و… در معرض نمایش بگذارید؟ وردپرس به راحتی این کار را برای شما انجام می‌دهد.
  • تالار گفتگو: تالارها یا انجمن‌های گفتگو وب سایت‌هایی هستند که کاربران در آن‌ها می‌توانند در مورد موضوعات مختلف گفتگو کرده و به سوالات یکدیگر پاسخ دهند. این وب سایت‌ها به راحتی با وردپرس قابل ساخت هستند. و یا با افزونه وردپرس پشتیبانی و چت  یک سیستم چت و تیکت برای کاربرانتان فراهم کنید.

توانایی‌های وردپرس تنها به لیست بالا ختم نمی‌شود. همانطور که گفتیم امروزه وردپرس آنقدر پیشرفت کرده‌ است که می‌توان هر نوع وب سایتی را با استفاده از آن به وجود آورد و لیست بالا تنها به گوشه‌ای از قدرت‌های این CMS دوست‌داشتنی اشاره می‌کند. سایت املاک در وردپرس، وب سایت های خبری، آموزشی، مهد کودک، هاستینگ، مد و فشن، آرایشگاه و انواع مختلف دیگر را می توانید با وردپرس راه اندازی کنید. در ادامه چندتا از معروف‌ترین وب سایت‌های فارسی و انگلیسی ساخته شده با وردپرس را معرفی می‌کنیم.

بهترین زمان سفر به وان

شهر وان از آب و هوای کوهستانی برخوردار است، بنابراین اگر قصد سفر تفریحی دارید در اواخر فصل بهار، تابستان یا اوایل پاییز، به وان سفر کنید که هم وضعیت آب‌وهوایی مساعد است و هم بارش باران کم می‌شود. خرداد تا مهر (اواخر مه تا سپتامبر) بهترن زمان سفر به وان است. که در این ماه ها قیمت هتل‌ها و بلیط هواپیما به بیشترین میزان خود می‌رسد. در صورتی که هدفتان از سفر به وان، خرید است؛ هر زمان از سال می‌تواند برایتان مناسب باشد و فصل های حراجی ممکن است هزینه های دیگر مانند گرانی قیمت بلیط و هتل ها را به دنبال داشته باشد.

بهترین رستوران های شهر وان

۱- رستوران Aişe

رستوران عایشه، توسط گروهی متشکل از زنان محلی اداره می شود و هر روز حدود شش غذای مختلف ترکی و کردی ارائه میدهد. برای صرف یک وعده غذایی کامل شامل نان و سوپ ، تقریباً ۱۰ تا ۱۲ لیر می پردازید. سرو غذا در پاسیوی رنگارنگ در فضای باز رستوران، این محیط را برای بسیاری از مشتریان محبوب کرده است.

بهترین رستوران های تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.